mandag 15. mars 2010

Kosedyret Bip-bip

Ask fikk tidligere i vinter et kosedyr som etterhvert har fått navnet Bip-bip. Dette naturlig nok fordi hver gang han biter i det så sier det bip-bip. Så når vi spør han hvor bip-bip er springer han å henter den. Han biter i den, kaster den i lufta og ruller etter gulvet med den i munnen. Han er veldig glad i den, så nåde hvis kattene prøver seg på å lukte på den. DA er han snar å hente den.

Her ligger Bip-bip ny og hel i armkroken til Ask. De har akkurat truffet hverandre.

Som dere ser har de kjent hverandre en stund her. Nå har Ask i tillegg funnet ut at det er mulig å trekke ut innmaten slik at jeg har vært nødt å snurpe litt sammen for å prøve å forlenge Bip-bip sitt liv.

Min, min og bare min.....

Man må jo beskytte vennen sitt mot katte-angrep

Det er jammen godt å bite litt i Bip-bip, sælig når den må lage slik lyd :o)






Deilig å rulle litt sammen med Bip-bip.... :o)


Etter all den rullingen og bitinga er det godt å ta seg en hvil. Og hva er vel bedre enn en god og myk venn :o)

7 kommentarer:

Nøve sa...

Åhhhh, så søte :o)

Marianne sa...

Så herlige!! Imponert over at Ask faktisk kan ha et pipedyr som lever i "flere" dager!! Merkes at han er blitt eldre ja..I "gamle" dager ville det villsvinet vært partert og innmaten strødd på hele stuegulvet i løpet av den første timen!! Hehe..Kos dere videre med guttebassen..Er så gøy å inn å se bilder av han!!

Nina og Bonnie sa...

Så herlig Ask er!!! :)))

Elisabeth sa...

Ja, Ask er veldig herlig når han leker og koser med bip-bip :o)Hver gang vi kommer hjem fra jobb er han glad, og da er det Bip-bip som får gjennomgå.
Han prøvde seg på partering en stund, men da sa jeg bare til han at han måtte være forsiktig, at han måtte kose med den. Men om det virker i det lange løp får man jo se. :o)

Lene sa...

Rambo har også ett pipe dyr, men ødela pipe greia fort, slik at det bare var dyret igjen :p Men nå har han begynt å rive ut innmaten så da måtte den desverre i søpla. Det var forresten en liten gris :) Så artig at han beskytter det mot katteangrep, man vet aldri når de kan slå til ;)

Bente Bergli Karlsen sa...

M'an mine mener at det er halve moroa å plukke ut innmaten i "dyrene" - mens jeg lurer på hvorfor produsentene ikke har funnet noe annet enn fyllvatt å stappe dem med??? Jeg ville absolutt foretrekke noe som ikke lot seg dele opp i "dotter"... ;-)

Lene sa...

Hmm.. Hvor er det blitt av Timmy da? :)