mandag 8. november 2010

Ringebufjellet


Lørdag var vi på tur i Ringebufjellet. En "litt" små-kald opplevelse kan man si : )

Ask var super lykkelig for å kunne løpe i sneen, man kunne virkelig se at han var i sitt rette element. Det var hopp og sprett og masse rulling i deilig sne. For ikke å snakke om all lemmen som pilte alle veier. Jaktinstinktet slo ut i full blomst. Huff, for en killer han kan være. Kan ikke si jeg liker det, men slik er naturen.


Bildene er tatt med telefonen min. Jeg hadde tenkt å legge ut bildet direkte fra tlf, men det ble ikke helt vellykket. Mega bilde og ingen tekst. Om det er noen som vet hvordan man kan blogge (med bilde altså) fra iPhone så vil jeg gjerne vite hvordan.



5 kommentarer:

Marianne sa...

Huff, de derre lemmenene altså..Mira har tatt noen av de hun også...æsj!!
Deiligt med litt snø, det er masse her i dag, laver å laver å laver...Nå skal snart valpene ut å kave!

Blogg på mobil? Har ikke peiling ;) Så avansert er ikke jeg! (eller ihvertfall ikke mobilen min )

Inger`s blogg sa...

Godt bilde av flotte Ask, hyggeligt han og dere trives så godt sammen.

Lene sa...

Vet du ka mamma, æ trur han Rambo å han Ask e VELDIG lik i oppførselen. Ser også på bildan kor lik dem e i utrykkan. Visst du skjønner :)

Elisabeth sa...

Ja, du har helt rett, Lene, dem e veldig lik. Æ vet at de to ville hatt fin kjemi om de skulle møttes. Trur nok de ville blitt beste-venna :o)

Laila sa...

Hei!
Artig å lese i bloggen din og Ask er bare superfin :) Idyllisk på Rinebufjellet!
Håper du oppdaterer mer i bloggen din :)
Hilsen Laila.