mandag 4. januar 2010

Nyttårsraketter

Jammen var det deilig å feire nyttår uten en mer eller mindre nervøs hund. I år tenkte vi å få med oss rakett- oppskytinga. Derfor tok vi turen til Vingnes, parkerte bilen å gikk ut på Mjøsbrua. Derfra hadde vi god utsikt både den ene og den andre veien. Vi var litt spent på Ask, så vi hadde bestemt oss for at vi skulle stå litt for oss selv. Men denne gutten er jammen ikke lettskremt! Han lot seg ikke det hele påvirke av alt som skjedde rundt han. Virka som ingenting kunne vippe han av pinnen. En rolig og avslappa hund på nyttårsfeiring :o)

6 kommentarer:

Christian og hundene sa...

Har ikke fått med meg at du er blitt så flink til å oppdatere bloggen:-)

Så bra at Ask tok nyttårsaften med stor ro:-) Godt for både hund og eier:-)

Marianne sa...

Så bra at Ask ikke reagerte på rakettene..Jeg har jobbet mye med å miljøtrene han, så godt å se at det enda henger i! Ser han har fått fin vinterpels nå..han pleier å bli en skikkelig gosselig bamse om vinteren! gi han en god klem fra oss!!

Nina og Bonnie sa...

Så flink gutt Ask er. Det er deilig å slippe å tenke på sånt. Her hadde min Charlie en ikke så bra kveld/natt. Så nå begynner treningen til neste år.

Dixie sa...

Så kjekt at Ask tålte rakettene så fint! :D Dixie brydde seg ikke hun heller, men var inne med en av sine beste venner, Tessy, i stedet, Tessy... ;)
Godt nyttår! :D

Elisabeth sa...

De som er litt kjent her i området vil nok legge merke til at vi har stått på Mjøsbrua. Riktignok er vi glad i å gå på tur, men å parkere på Vingnes og GÅ til Mjøsbrua er litt vel langt, selv for oss :o) (30 km) Så den riktige brua skal selvfølgelig være Vingnesbrua. Så da var den illusjonene om kjempesprek knust.:o)
Ja, denne blogginga begynne å bli gøy. Dette var vel egentlig ikke det jeg hadde trudd da Marianne hjalp meg med å komme igang. Jeg er egentlig litt "nørd" med slikt :o)
Godt nyttår til dere og...

Marianne sa...

Vel Elisabeth..jeg er ikke kjent med den brua, så jeg ble desverre IKKE imponert...**knis** knis**!!

Det er kjempe gøy å blogge! Er jo ikke så mange i gruppa vår som har islendere, men noen er det jo.

Disse feksempel:

http://snorreogdimmasblogg.blogspot.com/

http://islandshundenaskur.blogspot.com/

http://levendehobby.blogspot.com/

http://lapp-is.blogspot.com/

Det er flere også, men de oppdaterer så sjeldent.